Професіонал в монтажі Подив і тих і інших зрозуміло. Деяким нашим читачам марка Wlirth зовсім незнайома, а багато хто, навпаки, не уявляють своєї роботи без виробів цієї фірми.

Втім, неупереджена статистика стверджує, що друге набагато більше: на загальносвітовому ринку концерн Adolf Wlirth відомий як ціла імперія з багатомільярдним оборотом, величезним числом співробітників і ще більшою — клієнтів. І не дивно: Wlirth зарекомендував себе як постачальник відмінною продукції найвищого класу, асортимент якої величезний і включає позиції «на всі випадки життя» і в лінійці яких є інструменти для будівництва treedoma.ru і багатьох інших дачних споруд.

Отже, спробуємо внести ясність у питання, розповівши про фірму Adolf Wlirth GmbHCo.KG — концерн, заснований в 1945-му і за підсумками минулого року має оборот 6 млрд євро, вартий уваги. Бізнес-підхід компанії — прямі продажі — не зовсім звичайний, чим і пояснюється той факт, що торгова марка добре відома лише в колах фахівців. Напрямок діяльності — просування найбільш сучасних та ефективних технологій — суто професійний.

Професіонал в монтажі
Політика, якщо охарактеризувати її коротко, така: будь-яка поставка — це не стільки продаж товару, скільки укладення партнерської угоди, завдяки яким клієнт отримує всебічну підтримку фірми та її послуги менеджерів (допомога в комплектації замовлень, підбір відповідної документації,оперативна доставка, навчання персоналу, гарантійне обслуговування). Іншими словами, покупцеві не доведеться морочити собі голову безліччю турбот, супутніх придбання.

Повна відсутність товарів з маркою Wlirth на будівельному ринку або, скажімо, в мережевих супермаркетах — безумовне наслідок такого підходу. Дійсно, про яке партнерство може йти мова, якщо більшість продавців у мультибрэндовых «точках» мають лише поверхневе уявлення про те, чим торгують?

Професіонал в монтажі
Так що поширюється продукція Wlirth тільки шляхом прямих (індивідуальних) продажів, тобто не клієнт шукає рішення і фірму, здатну його втілити, а фірма знаходить своїх клієнтів і пропонує їм оптимальні рішення. Саме це обставина і пояснює відсутність широкодоступною інформації про компанії (реклама в даному випадку другорядна).

Нераціонально? Можливо, адже дриль, наприклад, можна купити і без консультацій. Однак доречно згадати, що «коник» www.postroil.com — сучасні технології, а тут без кваліфікованої допомоги не обійтися. Помилка майстра — це викинуті гроші і втрата довіри до бренду. Та й сам принцип магазинної продажу в даному випадку не підходить — асортимент компанії включає в себе близько 50 тисяч позицій, у чому і полягає одна з ключових конкурентних переваг.

Безумовно, не всі з них оригінальні, але кінцевому споживачеві важливий позитивний результат (можливість купити завідомо якісний і відповідний продукт), а він в даному випадку гарантований. Недарма один із лозунгів www.postroil.com — «Якість б'є ціну». На перший погляд це звучить менш переконливо, ніж традиційні слова «оптимальне співвідношення ціни та якості», але лише тому, що укорінилися вони завдяки своїй актуальності для сегменту «Hobby» (робота заради задоволення). Коли трудяться заради вигоди (професійний підхід у чистому вигляді), доречно згадати про інше крилатому вислові: «Час — гроші». Орієнтуючись на цю установку як на одну з основних, корпоративну стратегію компанії характеризує девіз SPEED (Service, Productivity, Emotion, Enthusiasm, Drive).

Звучить досить оптимістично, а що на ділі? Бажаючи з'ясувати реальні позиції цієї амбітної фірми, ми провели міні-розслідування, «перебравши» десятки незалежних від компанії сайтів і форумів з згадкою торгової марки Wlrth. Наведемо розрізнену добірку найбільш цікавих фактів, що стосуються фірми:
• Adolf Wlrth GmbHCo.KG став офіційним постачальником команди BMW WilliamsFI Team («Формула
• компанія широко відома у спортивних колах і є спонсором German Touring Car Master (DTM), в 1983-1984 роках з'являлася і в «Фо..рмуле 1»;
• Wlrth Spain (один з численних національних філій) з 2000 р. став постачальником матеріалів для іспанської автомобільної промисловості;
• продукція Wlrth представлена в 80 країнах світу через 315 незалежних регіональних компаній.

Серед відгуків кінцевих користувачів негативних практично не зустрілося, а ті нарікання, що були виявлені, пов'язані з необхідністю замовлення та очікування особливо рідкісних виробів. Щодо якості жодної претензії знайти не вдалося — схоже, воно і справді «б'є» ціну! Кілька наших «перетинів» з продукцією фірми (тести 230-міліметрових УШМ і пил для лобзиків) лише підтверджують достовірність зібраної інформації.