УШМ від Kress Інформація по інструменту: Але яким би не був хорошим цей інструмент завжди краще проводити eurostroycom.ru і тримати його в порядку. Опис почнемо з мережевого шнура.

Він знімний, і це обіцяє деякі блага. Перше - зручність зберігання: «незалежний» провід простіше «позиціонувати» в тісній коробці, ніж пристебнутий до машини, так і різкі злами йому не загрожують. Друге-при роботі кількома інструментами Kress їх можна по черзі живити від одного кабелю, не плутаючись у сплетіннях вилок і шнурів. Третє гідність випливає з нестачі: штатний кабель - в металевому обплетенні, і комусь захочеться замінити його на «гумовий».

Так от, зробити це легше легкого, причому на цілком «законних» підставах. Далі вимикач. Він виконаний у вигляді кільця, «надітого» на циліндричний кожух. Для приведення мотора в дію його потрібно повернути до клацання. Знімають фіксацію маленької кнопочкою. Поклавши руку на серце, скажімо, що хитра система не викликає ні захоплень, ні осуду. Очевидно, є в ній і щось вдале, і щось, що вимагає звикання. Зокрема, рідко вдається відразу знайти кнопочку виключення.

Дивно, але корпус двигуна нічим не примітний, так що з наступною особливістю ми зустрічаємося тільки в районі www.postroil.com - мова йде про його коробці. Вона пластикова. Сподобалася клавіша блокування - надійно ізольована гумовим ковпачком, працює чітко, мінімальний люфт. Передача, само собою (важко було очікувати від Kress іншого), спрацьована теж добротно - вільний хід близько одного градуса.

Вихлоп нагрітого повітря не вперед, як зазвичай, авбоковые вікна праворуч і ліворуч. Навіщо це зроблено, не знаємо. Може бути, так механіка краще охолоджується, але нам рішення не сподобалося. При відрізних роботах (ризикнемо припустити, що це основна спеціальність кутовий машини, хоча вона і називається шліфувальної) повітря тугим потоком обдуває кисть лівої руки. Якщо вона не в рукавиці, то її добряче припікає: зовсім не дивно, враховуючи той факт, що половина споживаного з мережі кіловата «йде» саме через систему охолодження.

Інноваційний потенціал вищезазначеними рішеннями аж ніяк не вичерпано: ще є скоба-видатна рукоятка. Вона сподобалася без застережень. Насамперед її доводиться вдвічі рідше переставляти, ніж звичайну, адже вона як би складається з двох перпендикулярних ручок. Далі. Можливість її повороту щодо кронштейна дозволяє домогтися хвата, нездійсненного при звичайній геометрії «власника». Зокрема, поставивши кронштейн у ліве (можна ивправое) положення і повернувши «скобу» вперед, дуже зручно шліфувати. До речі, ручки з подібною формою часто використовують на спеціалізованих шлифователях. Само собою, встановлення або регулювання не потребує будь-якого допоміжного інструменту. А от чого не очікували, дивлячись на ажурну конструкцію, так це жорсткості - вона відмінна.

Кожух, як і на інших ергономічно продуманих машинах, повертається просто, без будь-яких підготовчих операцій. Правда, говорити «легким рухом руки» можна буде тільки після змащення сайту. Цікаво, закладений принцип економити машинне масло в корпоративну політику? Пам'ятається, фіксатор підошви лобзика Kress, який побував на одному з наших тестів, теж просив «пару крапель». Втім, це вже відверті причіпки.

Правила роботи з інструментом: розганяється диск плавно - функціонує система обмеження пускового струму. Набравши обертів, машина особливо не шумить, але «прокидається» на вибігу. Майже зупинившись, вона нагадує про себе гучним брязкотом, а пройшовши обороти резонансу, знову затихає. Працювати «УШМкой» цікаво. Типовий приклад - реакція на перевантаження. Придавив диск сильніше призначеного - обороти впали нижче певної межі, і електроніка оголошує протест. Включення/вимикання - і мотор знову весело дзижчить.

По суті, система не шкідлива: вона береже двигун і оснастку (адже вона теж не любить сильного натиску), а також привчає працювати правильно, але, звичайно, вимагає звикання. А от чого б хотілося, так це додати мотору силоньок - при таких габаритах і вазі інструмент міг би бути і потужніше. Хоча продуктивність зовсім не мала, справедливіше сказати - середня. Тепловий режим (мова про інструмент, а не про руці майстра) теж витримується нормально. Інструмент порадував при тесті на глибину занурення диска - 33 мм в обох положеннях корпусу. Дуже гідний показник!

Як вже говорилося, в режимі шліфувальна машина особливо хороша. Але радує не тільки ручка, але і електроніка www.postroil.com обертів. Вона робить свою справу дуже якісно, так і взагалі грамотно сконструйована. Так, вже нижча швидкість абсолютно робоча і по крутному моменту, і по частоті (вони більше відповідають реаліям, ніж «парадні», але рідко використовуються «від нуля і вище»). До речі, вже на «одиниці» обертання настільки впевнене, що збити його темп реально тільки навмисною провокацією. У відповідь на неї спрацьовує захист.

Які плюси інструменту: машина однозначно вдала і без сумніву знайде своїх шанувальників. Крім вже описаних переваг, є і ще одне - якість виготовлення. У конкретному випадку ми дозволимо собі говорити про нього, не спираючись на додаткові дослідження, оскільки з інструментами Kress знайомі не з чуток. Недоліки, як і завжди, випливають із переваг - ціна відповідає якості, а оригінальні рішення може комусь і не сподобатися. Не завадило б підняти потужність - вона, як відомо, зайвою не буває.

Вартість від 4305 рублів.